Veččutno učenje

Druga delavnica za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja: Veččutno učenje

Delavnica Veččutno učenje je potekala v četrtek, 7. 3. 2019, v popoldanskem času (15:00 – 19:30) na Centru IRIS. Letos je bila delavnica združena z delavnico za slepe in slabovidne učence iz prve triade.

Delavnico so po posameznih treh delih izpeljale Tina Cortes Simoes, Tina Kastelic in Ana Mohorko.

V prvem delu delavnice so učenci raziskovali posebnosti čutil pri ljudeh in živalih. Poleg zanimivih informacij o delovanju človeških čutil, so si učenci ogledovali slike, kako določene živali vidijo, s pripomočki preizkušali, kako nekatere živali slišijo ter s prevezami na očeh ugotavljali različne vonje, okuse in s tipom predmete različnih struktur in oblik.

V drugem delu so učenci izvedli nekaj poskusov, preko katerih so ugotavljali različne lastnosti predmetov glede na temperaturo, težo, topnost itd. Učenci so bili razdeljeni po skupinah in najprej opazovali učiteljico pri izvedbi poskusa, nato pa jih izvajali tudi sami.

Pri zadnjem delu so si učenci pripravili svojo večerjo – tople sendviče. Najprej so naribali sir, nato na kruh dodajali živila in med peko v pečici čistili mize, pripravili pogrinjke, pomili ter pobrisali posodo, ki so jo postavili nazaj na svoje mesto.

Koordinatorica delavnice: Ana Mohorko, prof. tifloped.