PROJEKT STROKOVNI CENTER

za celostno podporo otrokom in mladostnikom z okvaro vida ter otrokom in mladostnikom s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Preskoči na vsebino
  • Strokovni center
    • Aktivnosti Centra IRIS v okviru projekta
      • Predstavitveni videi
      • Publikacija Aktivnosti Strokovnega centra
    • A short description in English
    • Cilji strokovnega centra
    • Namen strokovnega centra
    • Podarimo si brajevo knjigo
    • 100 let šole za slepe in slabovidne
      • Kako smo praznovali
      • 100 slepih in slabovidnih – pohod
        • Vabilo na pohod 100 slepih in slabovidnih
        • Prijavnica na Pohod 100 slepih in slabovidnih
        • Glasbeniki na pohodu
          • DUO SIMI
          • Mia Koritnik
          • Benjamin Škrab
      • Strokovna konferenca z mednarodno udeležbo
        • Utrinki 1. dne
        • Utrinki 2. dne
        • Utrinki z mednarodne konference
      • Slavnostna akademija v Slovenski filharmoniji
      • Zbornik ob 100. obletnici
    • Publikacije Strokovnega centra
  • O projektu
    • Področja dela
      • Examples of good practice
    • Primeri dobre prakse po 2 letih
    • Projekt po 3 letih
    • Rezultati projekta po 4 letih
    • Projekt v številkah
    • Storitve v okviru projekta
    • Vodenje projekta Strokovnega centra
    • Zagotavljanje trajnosti projekta
    • Zaključna konferenca Javnega razpisa Mreža strokovnih institucij
  • Celostna ocena
    • Aktivnosti do 2019
    • Naše delo do sedaj, leto 2020
  • Razširjen kurikul
    • Izposoja specialne opreme za otroke s PPPU
    • Mednarodni ustvarjalni tabor
    • Obravnava na domu za otroke v zgodnji obravnavi
    • Omogočiti delovno izkušnjo dijaku/študentu
    • Razvijanje bralnih veščin
    • Tečaj računalništva
    • Delavnica za 2. triado
    • Tečaj za 3. triado OŠ in srednješolce
      • 1. tečaj za srednješolce, junij 2018
      • 2. tečaj za srednješolce, junij 2019
    • Veččutno učenje – delavnica
  • Svetovanje in izobraževanje
    • Cilji projekta znotraj 3. skupine
    • Kratko poročilo dejavnosti 3. skupine
    • Izobraževanje za učitelje in druge strokovne delavce
    • Mentorstvo ali izkušnje s prve roke
      • Mentorstvo za starše, dijake, študente
      • Mentorji, ki so vam na voljo
      • Zgodbe in izkušnje mladih
      • TOP NASVETI STARŠI STARŠEM
    • Podpora in pomoč vrtcem in šolam
    • Pripomočki in oprema
    • Skotopični sindrom/sindrom Helen Irlen
      • O metodi
      • Testiranje
      • Priprava na testiranje
      • Dodatne informacije
      • Izjave uporabnikov in njihovih bližnjih
      • Vprašalnik in informacije
      • Video posnetki
      • Cenik
      • Novice
        • Mednarodni teden zavedanja o skotopičnem sindromu/sindromu Helen Irlen
        • Mednarodni teden zavedanja o skotopičnem sindromu 2019
      • Pogosta vprašanja
      • Skotopični sindrom v času karantene
      • Brezplačna predavanja
      • Težave z branjem
      • Občutljivost za svetlobo
      • Glavoboli, migrene, stres in obremenitev
      • Irlen barvne folije
      • Brochure Irlen English
    • Strokovna predavanja
    • Šola za starše
      • Šola za starše 2017 / 2018
      • Šola za starše 2018 / 2019
      • Šola za starše 2019_2020
        • Šola za starše končna analiza
        • Vabilo za starše prvošolcev
        • Šola za starše: Posebni program vzgoje in izobraževanja
        • Šola za starše: Vzgoja in izobraževanje
      • Šola za starše 2020 2021
    • Video posnetki z didaktičnimi in metodičnimi priporočili
      • Bela palica
      • Bela palica_2. del
      • Zavezovanje vezalk
      • Video Kdo sem in kam grem
      • Pohod 100 let
      • Videči vodič
      • Vstavljanje papirja v brajev stroj
      • Vodilo učiteljev slepih in slabovidnih pri njihovem delu
      • Video konferenca
      • Predstavitveni video
      • Video Centre IRIS with English subtitles
  • Strokovni center
    • Cilj projekta znotraj 4. skupine
    • Dejavnost 4. skupine na kratko
    • Aplikacija za učenje brajice
    • Dober učitelj
    • Izdelava prilagojenih zemljevidov
    • Izobraževanje strokovnega kadra
    • Katalogi igrač, opreme in didaktičnih pripomočkov
    • Nakup strokovne literature
    • Ozaveščanje in izobraževanje širše družbe
    • Predloge za tisk
      • Predloge za slabovidne
    • Prilagajanje in izdelava tipnih slikanic
    • Prilagajanje in tiskanje učnih gradiv v brajico
    • Prilagajanje tekmovalnih pol
    • Razvoj, izdelava in izposoja prilagojenih didaktičnih pripomočkov
    • Sodelovanje z različnimi ustanovami
    • Spremljevalci slepih/slabovidnih otrok
      • 1. srečanje spremljevalcev slepih in slabovidnih otrok
      • 2. srečanje skupine spremljevalcev slepih in slabovidnih otrok
      • 3. srečanje skupine spremljevalcev slepih in slabovidnih otrok
      • 4. srečanje spremljevalcev slepih in slabovidnih otrok
      • 5. srečanje spremljevalcev slepih in slabovidnih otrok
    • Varuške
      • Zakaj tako izobraževanje?
      • Izjave udeleženk
      • Kako najamem varuško?
    • Gremo v šolo
  • PPPU
  • Arhiv vseh dogodkov
  • Galerija
  • Info točka
    • Aktualno
    • Celostna rehabilitacija slepih in slabovidnih
    • Dostopnost spletnih strani za slepe
    • Društva slepih in slabovidnih
    • Informacije o ugodnostih, ki pripadajo družinam slepih in slabovidnih otrok
    • Kontakti za nakup specialnih tehničnih pripomočkov za slepe in slabovidne
    • Koristne povezave
    • Naslovi/kontakti CSD
    • Naslovi/kontakti razvojnih ambulant
    • Priporočamo v branje

Seznam MDSS

Seznam MDSS

Zadnji prispevki

  • Članek v reviji Razredni pouk

    V reviji Razredni pouk, strokovna revija za raziskovanje in razvoj področja razrednega pouka, letnik XXII, 2020, številka 3, je objavljen članek Aktivnosti, cilji in prihodnost Strokovnega centra Centra IRIS, str. 29-34: http://strokovnicenter.splet.arnes.si/strokovni-center/ozavescanje-in-izobrazevanje-sirse-druzbe/ Aktivnosti, cilji in prihodnost Strokovnega centra Centra IRIS

  • Pomen varne navezanosti v odnosu do skotopičnega sindroma/sindroma Helen Irlen

    Vabljeni k branju: Pomen varne navezanosti v odnosu do skotopičnega sindroma/sindroma Helen Irlen V članku povezujemo pomen varne navezanosti in posledično čustvene regulacije v odnosu do skotopičnega sindroma; tako v fazi prepoznavanja (ko je naloga staršev, da otroku težave, ki se pojavijo kot posledica skotopičnega sindroma, npr. težave z branjem, s pisanjem, koncentracijo, z zaznavanjem … Preberi več Pomen varne navezanosti v odnosu do skotopičnega sindroma/sindroma Helen Irlen →

  • Zaključna konferenca Javnega razpisa Mreža strokovnih institucij

    Vabimo vas k ogledu zaključne konference Javnega razpisa Mreža strokovnih institucij za podporo otrokom s posebnimi potrebami in njihovim družinam, ki je objavljena na spletni strani MIZŠ: https://www.gov.si/teme/strokovni-centri-za-otroke-in-mladostnike-s-posebnimi-potrebami/ , izberite “Zaključna konferenca”, video Center IRIS Nekaj besed iz vsebine Zaključne konference: “Strokovni centri so se izkazali kot zelo potrebni v našem okolju, saj je bilo … Preberi več Zaključna konferenca Javnega razpisa Mreža strokovnih institucij →

Kategorije

NASLOV

Center IRIS
Center za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne
Langusova ulica 8, 1000 Ljubljana

INFO TOČKA

Tel.:
01 2442 750

E- naslov :
mreza.centrov@center-iris.si

VEČ INFORMACIJ

  • center-iris.si
  • Facebook
  • Ponosno uporablja tehnologijo WordPress
    Dostopnost
    prekliči dostopnost
    Zagotavlja: sogo logo