»Šola mora narediti nekaj več … V njih mora zbuditi veselje do življenja in jim biti v oporo in pomoč v obdobju, ko jih razmere v njihovem razvoju ženejo, da začnejo rahljati vezi z domom in družino. Nesporno se mi zdi, da šola tega ne počne in da v marsičem ne izpolnjuje svojih nalog, to je nadomestiti družino in zbuditi zanimanje za življenje, ki se odvija zunaj, v svetu. S tem ne mislim kritizirati šole in njene sedanje strukture, vendar naj mi bo dovoljeno poudariti predvsem eno: šola ne sme nikoli pozabiti, da ima opravka s še nezrelimi posamezniki, ki jim ne sme odrekati pravice, da se zadržujejo v določenih, celo nerazveseljivih razvojnih fazah. Ne sme si jemati pravice do neizprosnosti življenja, ne sme hoteti, da bi bila kaj več kot igra življenja.« Vir: Galimberti, Umberto. 2009. Grozljivi gost: nihilizem in mladi. Ljubljana: Modrijan.
Naslov: |
1. Irlen: The Irlen Revolution |
2. Ireln: Sports Concussion |
3. Irlen: Reading by colours |
4. Bratty Cat |
5. 3 CD na temo Irlen sindroma |
6. SPA priročnik |
7. SV-O priročnik |
8. SDS priročnik |
9. VUN priročnik |
10. VSTM priročnik |
11. BFQ priročnik |
12. Juhant: Pogovori |
13. Juhant: Punce, glavo gor! |
14. Juhant: Pogrešani napotki |
15. Juhant: 62 napačnih razlogov – Zakaj učitelji v OŠ zahtevajo naloge in učenje med počitnicami in prazniki? |
16. Juhant: Mali nasilnež |
17. Juhant: Srečni otroci |
18. Glumbić, N.(ur.): Teorija uma dece sa posebnim potrebama |
19. Gligorović, M.: Procena radnih sposodbnosti i veština osoba sa intelektualnom ometenošću |
20. Glumbić, N.:Skrining poremečaja komunikacije |
21. Marinković, D.: Biološke osnove kognitivnih funkcija |
22. Stamenković, D., Jankov, M.: Fiziološka optika |