Pomen varne navezanosti v odnosu do skotopičnega sindroma/sindroma Helen Irlen

Vabljeni k branju: Pomen varne navezanosti v odnosu do skotopičnega sindroma/sindroma Helen Irlen

V članku povezujemo pomen varne navezanosti in posledično čustvene regulacije v odnosu do skotopičnega sindroma; tako v fazi prepoznavanja (ko je naloga staršev, da otroku težave, ki se pojavijo kot posledica skotopičnega sindroma, npr. težave z branjem, s pisanjem, koncentracijo, z zaznavanjem globine, pri težavah pri igrah z žogo, pojavu glavobolov, utrujenosti, pojavu bolečin v trebuhu … pomagajo prepoznati na način, da otroka poslušajo in njegove odgovore vzamejo resno) kot tudi v fazi testiranja (ko skupaj z otrokom pridejo na testiranje, ga pozorno poslušajo, z otrokom delijo svojo izkušnjo) in pri uporabi barvnih folij Irlen oz. očal z barvnimi filtri Irlen (otroka spodbujajo k uporabi barvnih folij Irlen, otroku zagotovijo ustrezen barvni papir, ugotovitve s testiranja za skotopični sindrom predajo strokovnim delavcem, ki z otrokom delajo, otroka pripravijo na možne odzive okolice). Več na: http://strokovnicenter.splet.arnes.si/svetovanje-in-izobrazevanje/skotopicni-sindromsindrom-helen-irlen/dodatne-informacije/